ورود/ثبت نام
جستجو
مرتبط ترین ها
به روز ترین ها
پر بازدیدترین ها
پر دانلودترین ها
فیلتر ها
از سال
تا سال
زبان
نوع محتوا
نوع دسته بندی
متن کامل
کلیدواژه: بازاریابی حسی ؛ بانکداری قرض الحسنه ؛ توسعه خدمت جدید ؛ صنعت بانکداری
نویسندگان: رضوانی، مهران ؛ مبارکی، محمدحسن ؛ ایران نژاد پاریزی، الهام
ناشر: چشم انداز مدیریت بازرگانی
با توجه به افزایش رقابت در صنعت بانکداری طی چند سال اخیر و ظهور تعداد زیاد بانکهای خصوصی، الزام استفاده از روشهای نوین بازاریابی در ارائه خدمات جدید بیش از پیش احساس میشود. بازاریابی حسی یکی از روشهای نوظهور بازاریابی است. هدف مطالعه حاضر، شناسایی تأثیر بازاریابی حسی بر توسعه خدمات جدید در بانک ... ادامه
سال:1393
مشاهده/دانلود
کلیدواژه: بازاریابی حسی ؛ بانک قرض الحسنه رسالت ؛ بانکداری ؛ بانکداری قرض الحسنه ؛ توسعه خدمت جدید
نویسندگان: ایران نژاد پاریزی، الهام
ناشر: دانشگاه تهران، دانشکده کارآفرینی
... ادامه
کلیدواژه:
نویسندگان: موسویان ، سیدعباس
ناشر: موسسه فرهنگی دانش و اندیشه معاصر
سال:1397
نویسندگان: محمد العمراني, عبد الله
ناشر: دار كنوز إشبيليا للنشر والتوزيع
سال:1436
نویسندگان: فارس نیوز
ناشر: تبلیغات بازرگانی
سال:1390
کلیدواژه: افشا ؛ حساب های سرمایه گذاری محدود شده و محدود نشده ؛ حسابداری اسلامی ؛ زکات ؛ قرض الحسنه
نویسندگان: مهرانی، ساسان ؛ کرمی، غلامرضا ؛ حسینی، سیدعلی ؛ رامروز، علیرضا
ناشر: جستارهای اقتصادی ایران
با وجود گسترش اقتصاد و بانکداری اسلامی، حسابداری اسلامی همگام با نیازهای این حوزه رشد نکرده است؛ زیرا از یکسو، چالشهای حسابداری اسلامی در استانداردهای گزارشگری مالی بینالمللی پوشش داده نشدهاند و از سوی دیگر استانداردهای حسابداری اسلامی تدوین شده توسط نهادهای دستاندرکار این حوزه، بهطور خاص سازم... ادامه
سال:1394
کلیدواژه: بانک ؛ پس انداز ؛ ربا ؛ سپرده بانکی ؛ سپرده جاری ؛ سپرده سرمایه گذاری ؛ عقود مبادله ای ؛ عقود مشارکتی ؛ قرض بدون بهره ؛ مدت دار ؛ وکالت عام
نویسندگان: موسویان، سید عباس
ناشر: اقتصاد اسلامی
چکیده صنعت بانکداری متعارف با تجربههای چند صد ساله در عرصه تجهیز منابع، به سپردههایی دست یافته که از یک سو هماهنگ با ماهیت بانک در جایگاه بنگاه خاص اقتصادی، و از سوی دیگر متناسب با روحیات سپردهگذاران است. این سپردهها به سه گروه عمده جاری، پسانداز و مدتدار تقسیم میشوند. از آنجا که سپردههای پ... ادامه
سال:1383
کلیدواژه: ادراک مشتری ؛ برند ؛ رضایت مشتری ؛ صندوق قرض الحسنه ؛ علامت تجاری ؛ کیفیت خدمات ؛ وابستگی (روانشناسی) ؛ وفاداری به نشانه تجاری
نویسندگان: فرجی، مائده
ناشر: دانشگاه مازندران، دانشکده علوم اقتصادی و اداری
کلیدواژه: برونداد ؛ فرآیند
نویسندگان: افقه ، سید محمود
ناشر: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق
کلیدواژه: توزیع ؛ دولت ؛ راهبرد ؛ راهبردهای توسعه اقتصادی ؛ رشد ؛ قرض ؛ قرض الحسنه
نویسندگان: حبیبیان نقیبی، مجید
ناشر: نامه مفید
هدف این نوشتار تبیین اجمالی نهاد قرض الحسنه است که با اشاره به مفهوم و جایگاه قرض الحسنه، تاثیر آن بر متغیرهای مهم اقتصادی و نقش دولت در این رفتار پسندیده، در جستجوی بررسی میزان کارآیی و قابلیت استفاده از این نهاد در راهبردهای توسعه اقتصادی است. از این رو با مقایسه مفاهیم رشد و توسعه و تبیین راهبرده... ادامه
سال:1381
بعدی
دسته بندی