logo
ArEn

نتایج جست و جو:

59

تعداد نتایج:

59

مرتبط ترین ها

به روز ترین ها

پر بازدیدترین ها

پر دانلودترین ها

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

نوع دسته بندی

متن کامل

بازاریابی حسی و توسعه خدمت جدید، مورد مطالعه: بانک رسالت

کلیدواژه: بازاریابی حسی ؛ بانکداری قرض الحسنه ؛ توسعه خدمت جدید ؛ صنعت بانکداری

نویسندگان: رضوانی، مهران ؛ مبارکی، محمدحسن ؛ ایران نژاد پاریزی، الهام

ناشر: چشم انداز مدیریت بازرگانی

با توجه به افزایش رقابت در صنعت بانکداری طی چند سال اخیر و ظهور تعداد زیاد بانک‌های خصوصی، الزام استفاده از روش‌های نوین بازاریابی در ارائه خدمات جدید بیش از پیش احساس می‌شود. بازاریابی حسی یکی از روش‌های نوظهور بازاریابی است. هدف مطالعه حاضر، شناسایی تأثیر بازاریابی حسی بر توسعه خدمات جدید در بانک ... ادامه

سال:1393

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

[جديد مكتبة جنة السنة] المنفعة في القرض

کلیدواژه:

نویسندگان: محمد العمراني, عبد الله

ناشر: دار كنوز إشبيليا للنشر والتوزيع

... ادامه

سال:1436

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

مشاهده/دانلود

بررسی ارائه صورت های مالی جدید در حسابداری اسلامی

کلیدواژه: افشا ؛ حساب های سرمایه گذاری محدود شده و محدود نشده ؛ حسابداری اسلامی ؛ زکات ؛ قرض الحسنه

نویسندگان: مهرانی، ساسان ؛ کرمی، غلامرضا ؛ حسینی، سیدعلی ؛ رامروز، علیرضا

ناشر: جستارهای اقتصادی ایران

با وجود گسترش اقتصاد و بانکداری اسلامی، حسابداری اسلامی همگام با نیازهای این حوزه رشد نکرده است؛ زیرا از یک‌سو، چالش‌های حسابداری اسلامی در استانداردهای گزارشگری مالی بین‌المللی پوشش داده نشده‌اند و از سوی دیگر استانداردهای حسابداری اسلامی تدوین شده توسط نهادهای دست‌اندرکار این حوزه، به‌طور خاص سازم... ادامه

سال:1394

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

ارزیابی سپرده های بانکی و پیشنهاد سپرده های جدید

کلیدواژه: بانک ؛ پس انداز ؛ ربا ؛ سپرده بانکی ؛ سپرده جاری ؛ سپرده سرمایه گذاری ؛ عقود مبادله ای ؛ عقود مشارکتی ؛ قرض بدون بهره ؛ مدت دار ؛ وکالت عام

نویسندگان: موسویان، سید عباس

ناشر: اقتصاد اسلامی

چکیده صنعت بانکداری متعارف با تجربه‏های چند صد ساله در عرصه تجهیز منابع، به سپرده‏هایی دست یافته که از یک سو هماهنگ با ماهیت بانک در جایگاه بنگاه خاص اقتصادی، و از سوی دیگر متناسب با روحیات سپرده‏گذاران است. این سپرده‏ها به سه گروه عمده جاری، پس‏انداز و مدت‏دار تقسیم می‏شوند. از آن‌جا که سپرده‌های پ... ادامه

سال:1383

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

قرض الحسنه و راهبردهای توسعه اقتصادی

کلیدواژه: توزیع ؛ دولت ؛ راهبرد ؛ راهبردهای توسعه اقتصادی ؛ رشد ؛ قرض ؛ قرض الحسنه

نویسندگان: حبیبیان نقیبی، مجید

ناشر: نامه مفید

هدف این نوشتار تبیین اجمالی نهاد قرض الحسنه است که با اشاره به مفهوم و جایگاه قرض الحسنه، تاثیر آن بر متغیرهای مهم اقتصادی و نقش دولت در این رفتار پسندیده، در جستجوی بررسی میزان کارآیی و قابلیت استفاده از این نهاد در راهبردهای توسعه اقتصادی است. از این رو با مقایسه مفاهیم رشد و توسعه و تبیین راهبرده... ادامه

سال:1381

لینک به محتوا با زبان هدف

مشاهده/دانلود

فیلتر ها

از سال

تا سال

زبان

نوع محتوا

دسته بندی

متن کامل